niedziela, 12 sierpnia 2012

Opisy o miłości + obrazki ♥

 Hej !
 Dodam jeszcze dzisiaj parę opisów o miłości. I parę zdjęć do tego ;pp

 - Kochasz go nadal prawda?
- Skąd Ci to przyszło do głowy?!
- Widzę, wciąż gdy słyszysz jego imię,błyszczą Ci się oczy,
uśmiechasz się tak specyficznie i nabierasz rumieńców.
- To wspomnienia, ale tak kocham go.
- To mu to powiedz!
- Żeby miał mnie za idiotkę? O nie.
- To chcesz żeby tak odszedł? Być może na zawsze? Z inną?!
- Jeśli to da mu szczęście to tak.
- Ajj.. niech żałuje , że tego nie słyszy, idiota nie wie co stracił.
- kochasz go?
- tak, bardzo.
- więc czemu mu tego nie powiesz?
- wiesz.. to tak jak z gwiazdami. Widzisz je, ale nie możesz ich dotknąć

Pewnego dnia na przystanku autobusowym
dosiadła się do mnie starsza pani.
- Jestem zakochana w tym samym mężczyźnie ponad pięćdziesiąt lat.
Byłam naprawdę wzruszona, ale ona dodała wtedy:
- Chciałabym tylko, żeby on o tym wiedział . ; (
Skłamałabym twierdząc, że o nim nie myślę. Myślę. Czasami są taki dni, gdy jest w każdej godzinie, i takie godziny, gdy jest w każdej minucie.Wciąż jeszcze zdarza mi się zasypiać i budzić się z jego imieniem na ustach. Często łapię się na tym, że wypatruję jego twarzy w ulicznym tłumie.
Scenariusz mojego życia musiał być bardzo wyczerpujący dla tego , kto go pisał . ostatnią rubrykę o nazwie ( miłość ) zapisał tak niewyraźnie , że do dzisiaj nie wiem , czy po dwukropku jest napisane ( kocham ) , czy ( to cham ).

PS. Za parę dni dodam jeszcze więcej. Piszcie w komentarzach czy się podobają. Paa ;>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz